tirsdag den 27. september 2011

Op- og nedture: uge 38

Opture:

Mandagstræt = tilladt at skippe zumba til ære for biffen. Kan stærkt anbefale "Headhunters"! Føler stærkt, at den norske kultur er blevet en større del af mig nu.

Endelig fået lolpics.se til at virke for mig igen. Ja, jeg ved det! Små glæder...

Kreativ, kreativ, kreativ. Fik ordnet kostume til gymnasiefesten i næste uge. Say hellooooooo, jaloux chicks!

Fredagscafé. Øl.

18-års fredag med 3.g'erne. Ja, jeg føler mig sej, okay?!

18-års lørdag med egen årgang. Det er ok. Ikke lige så prestige. SNYDT! Hyggen stod på sit højeste.

Nedture:

Danskstil, tyskstil, matematikaflevering og kemiaflevering (sæt kryds ved den du synes er værst).

Ovenstående medførte til videre stress.

...Dernæst stor trang til kage.

... Hvorfor er der aldrig kage i det her forbandede halsehus???

Fredagscafé + to 18-års i streg. Hoved hopper lige så hårdt som publikum til Iron Maiden-koncert.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar