onsdag den 2. december 2009

Tomme vægge

Man siger, at humoren mellem to veninder er lige så intern som FBI-agenternes kodesprog.

Flette sidder og fortæller på livet løs om, hvor lidt plads hun har til plakater på sin væg, til Xenia. Flette: "Jeg siger dig, der er ikke plads til flere Tokio Hotel-plakater. Det er helt vildt!"
Xenia: "Så er det vidst heller ikke værre?"
Flette: "Øh jo, jeg har ikke en gang plads til det her hæfte!" (siger hun, imens hun holder mit hæfte op)
Xenia: "så flyt dine plakater længere sammen?!"
Flette stirre dumt på Xenia og siger så: "Jamen jeg skal jo ikke have dit hæfte op at hænge på væggen!"

1 kommentar:

  1. har du selv taget billedet? fordi hvis du har ville jeg ELSKE at få den med alle medlemmerne på:D

    Og dit hæfte er mindre end et stykke A4 papir..

    -Flette:D

    SvarSlet