onsdag den 30. juni 2010

Undskyld, må jeg spørge dig om noget?

Af ren og skær nysgerrighed tænkte jeg, at det kunne være spændende at vide lidt mere om jer læsere derude. Derfor er jeg kreeret en spørgeliste, som i (hvis i lyster det) kan svare på. Spørgsmålene er pænt random, så det er selvfølgelig ikke noget vildt personligt - men kunne godt tænke mig at vide lidt mere om, hvem i er. God fornøjelse :D

  • Hvad hedder du?
  • Hvad stod der i den sidste sms du modtog?
  • Hvad hører du lige nu?
  • Hvad skal sommeren gå med?
  • Hvad består dit outfit af lige... NU?
  • Du ved det måske ikke, men jeg... (afslut sætningen)
  • Hvad synes du om bloggen? (Ris/ros - er der noget særligt den mangler eller har?)
  • Har du en blog? Hvis "ja" så læg et link, så vi andre kan nyde lige så meget godt af den som dig

5 kommentarer:

  1. - Jeg hedder Anna Ida (:
    - "haha (: sover nu, vi ses<3"
    - Min far der går rundt og bumler i køkkenet, og fuglene udenfor.
    - Øh.. Nattøj! Men Planlægger ultra fedt outfit idag xD
    - Eeeeelsker din blog! Super fedt med en teenager med en stærk mening!
    - Jeg har ikke en blog, men vil gerne "reklamere" for min venindes hello kitty blog (på engelsk): hkida.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hawdii Anna Ida :D tak for rosen! Synes din venindes blog er vildt sød, hihi! d:

    SvarSlet
  3. -Hedder *dam dam dam dam* Henriette:D
    - "Hihi, jeg bukker og takker d:"
    - Every Avenue - Tell me i'm a wreck
    - At være sammen med dig (xenia)
    - Gæt.. T-shirt og jeans:D
    - Du ved det måske ikke, men.. jeg hader Rammstein!
    - Mere MIG!!:D Hihi
    - Har haft.. Men slettede den..

    SvarSlet
  4. hej henni! :D
    hvorfor egentligt skrive nu, når vil ses om... FUCK! 5 minutter (shit jeg har travlt!)

    SvarSlet
  5. Og self kom du for sent alligevel:D

    SvarSlet