mandag den 25. juli 2011

Babefactor

Er gået til bekendelse og erklærer mig nu afhængig af modeblogs. Der er bare et eller andet ved det at sidde og kigge på hvad andre har købt, og hvordan de bruger de forskellige items, som får mit hjerte til at pumpe de eftersøgte ekstra slag.


Mest af alt er jeg rigtig stor fan af aesthetics.dk og stylescrapbook.com. Planlægger et lille røverri. Så miss Aesthetics hvis din sorte nittetaske pludselig forsvinder, ik? Så var det ikke mig... :i


Shopaholicsisters.dk får mig også til ønske, at det snart blev juleaften. Suk!


Som om tøjfanatik ikke var er godt nok til Xenia, så er hun også faldet pladask for denne blog om negle: neglenymfer.blogspot.com. Maja og Sussi, de to genier bag bloggen, står med en hel masse kreative idéer til hvordan du kan dekurere dine negle. Dette ses blandt andet her og her.


Og nu vi er ved det, hvad synes I så om disse make-overs?

- dramatisk øjenmake-up

- Taylor Swifft make-up (var målløs efter jeg så dette)

- Angelina Jolie make-up


Enjoy girls. Hav en smuk mandag (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar