onsdag den 20. juli 2011

host! æhm.. undskyld igen..

ALARM! Tror jeg vil (på trods af en meget lang pause, i know..) begynde at blogge igen.. igen.. igen.


Ja, jeg ved godt, at den kommentar har opstået i et næsten lige så stort antal som, der er indlæg herinde - men den her gang mener jeg det. For alvor. No shit. This is for real. Og hvis jeg stopper igen, har i nu min tilladelse til at stikke mig en (lille) flad - men i er selvfølgelig også inviteret til at lade være :3


Ville rigtig gerne være gået igang noget før, men i kender smørren: bla bla bla, ikke haft tid, bla bla bla, eksamener og årsprøver, bla bla bla, krampe i fingrene.. Men nu stopper undskyldningerne, for savner virkelig at skrive - selvom jeg må tilstå, at jeg er kommet lidt ud af træning. Bær over med mig. Please!


Men ihvertfald tror en undskyldning for min lang pause vil være på sin plads. Så æhm.. Host.. undskyld.. igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar