mandag den 31. oktober 2011

Things to love in life

Jeg elsker mange ting her i livet. Jeg elsker:

skotilbud og den eneste skostørrelse der er tilbage er den der passer til min fod, H&M’s speciallavede designerkollektioner der får mig til at føle som en millionær på SU (men det må du ikke sige til dem, for så tager de det bare fra mig…), festivaller og fredagscaféer (eller bare alle muligheder for at drikke tidligt på dagen uden at blive dømt…), at blive rost til skyerne, at have muligheden for at rose andre til skyerne, pokemon, torskefægtning (fordi konceptet er grinern, okay?!), min familie, mine venner og veninder, Nye afsnit af Gossip Girl, alle de gamle afsnit af Friends, folk der siger ”det er verdens bedste i hele verden” (giver mig virkelig bare lyst til at nive dem i kinderne og forklare dem hvor nuttede de er), kage, ferie, weekend, særbehandlingen man får sydpå fordi blondiner er en mangelvare dernede, tøj der sidder perfekt, når folk fortæller at tøjet sidder perfekt, Café Römers nede ved Åboulevarden, Ziggys nede ved Åboulevarden, McD’s chillifritter, min hunds evne til at vise den forstår mine problemer blot ved at slikke mig på hånden, at løbe en tur, når hårdt arbejde viser sig at være godt betalt…

… at uanset hvor langt sydpå en mundvige vender, så er der altid noget i livet, der kan få dem til at pege nordpå igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar