lørdag den 26. juni 2010

Et modemekka på nettet!

Først nu har jeg fået slået øjnene op for Costumes hjemmeside (comstume.dk), og jeg må indrømme at jeg er helt vild med den. Den har simpelthen alt, hvad en tøjgal pige kan ønske sige: interviews, billeder fra catwalken (er specielt helt vild med dem fra Marlene Birger), tests, you name it.

Personligt, er jeg selv en rigtig stor fan af Sex and the city - specielt Samantha har altid fået mig til at udgive det længste grinflip i mands minde med hendes skarpe bemærkninger og benhårde attitude Derfor blev jeg noget overrasket, da jeg tog testen 'hvem minder du mest om fra Sex and the city?' og fandt ud af at jeg var den rendyrkede Charlotte.

Om testen passer eller ej, så glæder jeg mig i hvert fald til at prøve den på veninderne i aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar