tirsdag den 20. juli 2010

Link-dag

Hvad kan være bedre end en shopaholic med fantastisk stil? To shopaholics med fantastisk stil, selvfølgelig! Jeg er begyndt at lure lidt for meget på Shopaholic Sisters -bloggen, og jeg vil kraftigt anbefale jer til at tage et lille smut forbi, hvis i har tid og lyst, for de holder virkelig inde med nogle fede outfits inde under Dagens Klæder.

En anden pige med fantastisk stil (efter min mening) må nok være Simone, som står bag Fashion Manifest, hun forstår virkelig at få mit modehjerte til at galoppere med sine mønstrede shorts og andre mønstrede beklædningsgenstande.

Hov, der var jeg lige ved at glemme den modeblog, jeg holder tredje mest kært: A Fashion Tale. Marie, som står bag bloggen, arbejder så vidt jeg husker for Costume (arh, wisch it was me...) og har selvfølgelig været så sød at oprette en blog til alle os fashionlovers, der bare ikke kan få nok af f-fa-fashon!

Enjoy (':

Ingen kommentarer:

Send en kommentar