søndag den 5. september 2010

en undskyldning blandt mange

Sidder lidt og føler at en undskyldning vil være på sin plads. Ja, jeg vil altså gerne undskylde at jeg har ignoreret bloggen her på det sidste. Men da jeg er begyndt på gymnasiet, har der virkelig været stor mangel på tid. Rettelse: rigtig stor mangel på tid! Et er at man skal passe sine nye venner, det er helt fint - et andet er, at lærerne simpelthen ikke fatter, hvor lidt tid der er på et døgn, og hvor trættende det altså er, at sidde halvanden time i streg og høre om indledningen til et nyt fag.

Med andre ord, jeg savner virkelig folkeskolen!

Der var nogle læsere, der havde meddelt at de savnede nogle nye blogindlæg, og jeg må da sige, at det varmer mit unge hjerte at høre den slags. For jeg nyder virkelig at skrive - og endnu bedre bliver det da at høre, at der også er andre der får godt ud af det! Vil derfor gøre mit bedste for at holde bloggen nogenlunde ved lige.

1 kommentar: